Stačí zadat vaše telefonní číslo a náš specialista vám pomůže najít způsob, jak zbytečně nepřeplácet za energie.
Anebo rovnou použijte on-line kalkulačku a zjistěte, kolik můžete ušetřit.
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
597 497 097
General Energy a.s.
Mariánské náměstí 617/1
617 00
Brno
IČ: 06935427
DIČ: CZ06935427
Každý hlas se počítá! Oznámkujte svého dodavatele, pomůžete jemu i nám všem.
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Stále nebyl vyplacen státní příspěvek 3.500 kč, komunikace žádná. Michal Tomášek
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Komunikace nulová. Do dnešního dne jsem neobdržel od GE žádné vyúčtování ani fakturu,ale obdržel jsem rovnou formou SMS upomínku na nezaplacení tzv. dlužné částky. Vladimír Šober
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
prislami faktura za energie splatna k 25.10.2022 do dnesniho dne nemam preplatek 31.574 na ucte asi nemaji zajem vratit preplatky za energije podle pravnika jsou povini vratit preplatky zdasemi ze toto je podvodne jednani zvazuji podani zaloby u okresniho soudu ladislav zlamany
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Vyúčtování za elektřinu, kde byl nedoplatek jsem dostala. Ale nemohu dostat vyúčtování za plyn. Nikdo nekomunikuje, nereaguje na urgence. Dosavadní komunikace fakt strašná, plná chyb, neprofesionální. Fakturace zmatené, opožděné. Naďa Gubová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
žádná komunikace, nelze se dovolat a zpátky se nikdo za dva měsíce neozval. Chaos ve fakturaci, dvě faktury za leden, faktura za duben v srpnu......... Vlastimil Sobotka
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
potřebuji vyúčtování za ply a elektřinu Drahoslava Bydžovská
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Snažím se dovolat už druhý týden do této společnosti. Bohužel marně. Psala jsem do této společnosti i email,bohužel žádná odezva. Nevracejí peníze za přeplatky,smlouvy si pojistí pokutami. Takže shrnutí: Za mě nejhorší společnost,u které jsem kdy byla. Navíc mě do této společnosti naverboval nějaký týpek ze srovnávací společnosti,i za cenu toho,že cena měla být jen informační. Ale moje chyba,měla jsem být opatrnější. Jsou to podvodníci,co takhle lákají lidi. Je to společnost zralá na soudní jednání,kdyby jsme se všichni smluvili,tak nevím jak by vše dopadlo....Co takhle zrahá General Energy.cz začít si vážit lidí a tudíž i svých zákazníků!!! Šárka Volková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Strašný,strašný!!!! V únoru 2022 jsem s nimi ukončila smlouvu,měla jsem u nich přeplatek z předešlé fakturace,který,nevím proč,nepošlou hned na účet,ale "vyplatí" až v další fakturaci.Je konec června a oni nejsou schopní poslat vyúčtování.Nedovoláte se,zpátka nezavolají,jak slibijí,a v emailech se vymlouvají ne technickou závadu ve fakturačním odd. a na změny v DPH-4měsíce!!!!Nechápu a hlavně nikomu nedoporučuju. Pěčová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Je to noční mura od února čekáme na vyúčtování a porad nic.Kdyz tam zavolám tak se pořád na něco vymlouvaji. Už se těším až budu moct odejít.A budu to řešit s právníkem.Uz toho mam dost.Nejhorsi dodavatel. Yvona Vitkova
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Nejhorší společnost jakou znám, vůbec nekomunikuji vyúčtování pošlou až když je 3x upozorníte, zálohy vám zvýší sami bez vás a nepomůže ani že jste měli garanci nejnižší ceny. Prostě vše špatně těším se až u nich skončím. Monika
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
K dnmešnímu datu jsem neobdržel vyúčtování za odběr energie,žádán informaci o termínu zaslání vyúčtování. č .zákazníka6000149309 Děkuji za odpověďˇ . Miroslav Sedláček
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Neférovast,špatná komunukace,odstupuji od smlouvy. Jarmila HODANOVÁ
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Hodnocení je na nule.Žádná komunikace. Šlachtová Dáša
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Bohužel nejde dát půl hvězdy tak musím dát jednu. proč? Komunikace - nulová, jednání - žádné, férovost? řekl bych že ani neví co to slovo znamená!!!Jejich služby jsou tak špatné že bych od nich rád odešel hned, bohužel to nejde když se mnou nekomunikují a ještě si mě zaháčkovali pokutou. Tato společnost je natolik špatná a nevěryhodná že není žádný důvod s nimi spolupracovat. Lukáš Šitina
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Pokud se jedná o jednání za otevřené a vstřícné nepovažuji ho za vyhovujíci dostatečné. Mohli by více komunikovat v oblasti vysvětlování při zvyšování energií a ne jen poslat zvýšení záloh , Když se člověk nezeptá na určité věci, nic mu není sděleno dopředu, chybí větší komunikace a informovanost pro starší lidi, kteří se špatně orientují v této těžké době . Jiřina Paťavová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Platím Vám za spotřebovaný plyn na adrese Počernická 467/44 450,- Kč měsíčně. Nyní mne Pražská plynárenská upozorňuje, že nemám zvoleného nového distributora plynu. Je to možné ?? Josef Helebrant
Využijte službu Kalkulátor.cz, partnera Energie.cz
Stačí zadat vaše telefonní číslo a náš specialista vám pomůže najít způsob, jak zbytečně nepřeplácet za energie.
Anebo rovnou použijte on-line kalkulačku a zjistěte, kolik můžete ušetřit.