Stačí zadat vaše telefonní číslo a náš specialista vám pomůže najít způsob, jak zbytečně nepřeplácet za energie.
Anebo rovnou použijte on-line kalkulačku a zjistěte, kolik můžete ušetřit.
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Každý hlas se počítá! Oznámkujte svého dodavatele, pomůžete jemu i nám všem.
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Nejhorší společnost na trhu. Domluva katastrofa. Pokud mají vracet přeplatek,tak aby to z nich člověk tahal a volal každý den. Na zaslání vyúčtování zřejmě využívají služeb poštovních holubů, kteří nikdy nedoletí. Vzhledem k tomu, že musím dát hvězdičky,tak jinak dávám 0 %. Monika Žáková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Žádná komunikace, fakturace nulová. Prostě všechno špatně. Viliam Adamus
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Tento dodavatel patří mezi šmejdy. Nechápu,kdo může psát pochvalné recenze? Smlouvu mám od listopadu 2021. Smlouva byla podepsána v zastoupení na 5 let. Plyn jsem začala odebírat na začátku roku 2022. Od té doby mi chodí jen platební kalendář(rozpis záloh).Podotýkám poštou, i když email na mě mají. Ten se v průběhu roku různě mění. Moje spotřeba plynu se pohybuje kolem 24 MWh/za rok. Platila jsem naposledy zálohy ve výši 7500 Kč .I to je docela hodně. v květnu mi přišel opět rozpis, aniž bych dostala vyúčtování. Je to na částku 17 800 Kč. Bylo mi oznámeno, že přestalo platit zastropování od státu.(podotýkám, že mi trvalo několik dnů se vůbec dovolat) Záloha mi byla prý vypočtena dle mé spotřeby a produktové řady. Ve smlouvě mám produktovou řadu OPTIMAL. Když se podívám na ceník na jejich stánkách, řada OPTIMAL tam uvedena není. Dali mi tarif OMEGA, kde 1MW/h stojí 7200,-Kč,což je šílené. Všude jinde se pohybuje kolem 1500 za 1MW/h. Podotýkám, že mě nepřišlo od doby podepsání smlouvu ani vyúčtování, ani nějaká jiná změna tarifu. Obrátila jsem se na český energetický úřad. Až poté co je ČEÚ vyzval, aby mi poslali vyúčtování, tak ho poslali. A ejhle měla jsem tam přeplatky jak za rok 2022 tak za rok 2023.Ty mi ale nějak zapomněli poslat. Posílali mi i zfalšované doručenky, že jsem byla informována o změně tarifu. Takže všem radím obraťte se na ČEÚ, oni vám pomohou. Přeplatek mě poslali složenkou také až po jejich výzvě. K 14.6.2024 mám dostat další vyúčtování, doufám, že toto už proběhne v pořádku. Ke konci listopadu mě končí smlouva a doufám, že konečně odejdu a dostanu se k serióznímu dodavateli. Hvězdičkami jsem nemohla hodnotit, nemají je do mínusu, ale nepustí mě to odeslat, tak musím hodnotit. Jitka Pártlová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
S dodavatelem nejsem vůbec spokojená Zvýšily mi zálohu ze 6.000,- na11.800,- kč Jak se proti takové zlodějině bránit. Poradíte? Sýkorová Libuše, Voděrady 67902 Libuše Sýkorová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Vyúčtování přišlo včas. Vždy, když jsem něco potřeboval vyřešit, bylo to během par dni. Petr Pokorny
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Skvělý přístup se zákaznickým servisem. Přeplatky doručeny včas. Marie Maříková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Stanislav Kopp
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Tohle je opravdu nejhorsi dodavatel! Vysoke zalohy(platim 6000 kc za plyn!!!!) o vyuctovani jsem si musela volat asi 10x! Pak tedy po 2 mesicich(v rijnu) vyuctovani prislo mela jsem tam preplatek 8000 kc,kterej mi od rijna slibujete ze mi ho poslete šekem! A je unor a porad nic, volala jsem vam nekolikrat a slibovali jste mi ze to poslete, ale ted se k vam uz nemuzu ani dovolat!! Jen me zajima kde je problem?!? Adela Hlavacova
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Udávanému hodnocení spokojenosti (26%) nemohu věřit. Slyšel jsem o vás jen to nejhorší. Vzhledem k tomu, že nelze poslat bez aspoň jedné hvězdičky(což je20%), tak písemně dávám 0%. S pozdravem Kučera Petr Kučera
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Nebrat, katastrofa, na přeplatek čekáte týdny... Kamil Huta
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Nejhorší dodavatel,nekomunikuje,neodpovídá na emaily,vysoké zálohy,vyůčtování v nedohlednu, josef klemt
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dobrý den, jsem velmi nespokojená s výší záloh, které platím za plyn a elektriku (800 a 1500 Kč, dnes mi přišlo vyúčtování s doplatkem 704 Kč - jsem v šoku, čekala jsem, že mi bude naopak poměrně vysoká částka z placených záloh vrácena). V bytě mám na plyn pouze hořáky u sporáku. PS: Paní na infolince byla příjemná, Elektrické spotřebiče používám běžné. Bydlím sama v panelovém domě v malém bytě (32 m2), teplou vodu a teplo mám dálkové. U předešlého dodavatele (Bohemia ) jsem platila několikanásobně menší částky, ten se ale bohužel z trhu "vytratil". Velký problém je, že jsem u vaší společnosti vázaná od října 2021 na 5 let - je mi 75 let). S pozdravem Jana Duchoslavová Jana Duchoslavova
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Jihlavské plynárny nám poslali konečné vyúčtování s tím že máme protopeno v plynu za téměř 30000,-. Přestože plynem netopime a vůbec jsme ho nepustili a měli nám právě takovou částku vrátit. Napsala jsem reklamaci a přiložila fotodokumentaci, nikdo se neozval a už je to víc jak měsíc. A ještě by mě zajímalo co to mají ve vyůčtování za kolonku ,,Ušlý zisk" Proč mám psát nějaké hodnocení, nezaslouží si ani jednu hvězdičku. Ovšem bez toho nejde formulář odeslat. Marcela Šťastná
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Jihlavské plynárny nám až po urgenci zaslali chybně zpracované vyúčování za plyn. Do vyúčtování nebyly zahrnuty dvě zálohy, což činí 22 tis Kč. S přeplatkem 11tis nám dluží 33tis, tvrdí, že přeplatek odeslali, ale nic nepřišlo. Je to neuvěřitelné, jaký dodavatel plynu u nás může fungovat a nikdo to neřeší, že okrádají lidí. Jsou to lháři a podvodníci, absolutně nedoporučuji. Pavlína Šebestová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Nejdražší plyn, nelze získat peníze zpět z ročního vyúčtování. Nekorektní jednání. Hrůza! Holanová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Chystám žalobu, jsou to podvodníci. Absolutně nedoporučuji. Josef
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
bohužel jsem zjistila,že tato společnost mě zařadila do ST A JEHO NABÍDKA JE JEDNA Z NEJDRAŽŠÍCH. zálohy platím 8700kč a přitom plyn používám jen k topení bytu 3 +1 vrzáčková miroslava
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Společnost nezasílá zdražovací dopisy a zakrývá to doporučeným dopisem s jiným obsahem, kde datum na dokumentu je vytisknut o dva dny do budoucna než datum odeslání na dopisu. A hájí se tím že daný dokument byl v tisku o dva dny později takže nemohl být odeslán dříve. Komunikace společnosti trvá týdny než se k něčemu vyjádří. Jaroslav Walach
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Společnost Jihlavské plynárny je absolutně nekorektní společnost, používá nekalé praktiky, tvrdí, že odeslala informativní dopis ohledně navýšení cen, ale bohužel se tak nestalo. Je až neuvěřitelné, že taková společnost vůbec může fungovat. V žádném případě nedoporučuji, společnost se chystám žalovat. Zdeněk Kubečka
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Absolutně nekorektní jednání, komunikace bídná, navyšování záloh jim jde bleskurychle, ale zaslat výpis vyúčtování nejsou schopni po několika telefonních urgencích a dovolat se na infolinku také utopie Ryšánek
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Našel jsem si přes srovnávač společnost Jihlavské plynárny, převedli mě z dpi do měsíce a mám levnou cenu, zálohu mi snížili na původní hodnotu co jsem měl u Bohemia. Takže zatím dobrý a jsem spokojený Karel Polák
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Firma Jihlavské plynárny je z mého pohledu neseriozní a neférová. Jsem z jejich přístupu znechucená. Zdeňka Gajdůšková
Využijte službu Kalkulátor.cz, partnera Energie.cz
Stačí zadat vaše telefonní číslo a náš specialista vám pomůže najít způsob, jak zbytečně nepřeplácet za energie.
Anebo rovnou použijte on-line kalkulačku a zjistěte, kolik můžete ušetřit.